آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور

آغاز بازگشت حجاج کرمانشاهی از 28 شهریور

جانشین مدیریت حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: بازگشت حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی از روز 28 شهریور ماه آغاز می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، اسلام محمودي اظهار كرد: در موسم حج امسال هزار نفر از استان كرمانشاه راهي اين سفر معنوي شد و از آنجايي كه سفر حجاج استان به سرزمين وحي در قالب مدينه البعد صورت گرفت، كار بازگشت آنها از روز 28 شهريور آغاز مي شود.
وي ادامه داد: بازگشت حجاج استان كرمانشاه و حجاج استانهاي كردستان و ايلام كه از ايستگاه پروازي كرمانشاه انجام مي گيرد در طول سه روز (28، 29 و 30 شهريور) انجام خواهد گرفت.
محمودي با بيان اينكه هنوز ايران اير ساعت دقيق پروازهاي بازگشت حجاج استان را به ما اعلام نكرده، گفت: كار بازگشت حجاج استان در قالب پنج پرواز انجام مي گيرد.
جانشين مديريت حج و زيارت استان كرمانشاه همچنين با اشاره به آغاز روند صدور ويزاي اربعين گفت: بر اساس اطلاعيه وزارت كشور و سازمان حج و زيارتتنها معبر رسمي صدور ويزاي اربعين، ثبت نام در سايت اينترنتي سماح است و زائرين نبايد به افراد سودجو و دفاتري كه به صورت غيرمجاز اقدام به اين كار مي كنند، مراجعه داشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: افراد پس از انجام ثبت نام در سايت سماح، براي تحويل مدارك خود بايد به يكي از دفاتر مجاز حج و زيارت در استان مراجعه و مبلغ مورد نيز كه حدود 190 هزار تومان است را به صورت اينترنتي واريز كنند.
محمودي تاكيد كرد: دفاتر حج و زيارت به هيچ وجه حق دريافت حتي يك ريال به صورت نقدي از زوار اربعين را ندارند.
اين مقام مسئول گفت: در حال حاضر 17 دفتر مجاز حج و زيارت در استان كرمانشاه داير است كه 13 مورد آن در شهر كرمانشاه مستقر هستند.




نظرات کاربران