امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟ امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟

امسال زائران ایرانی به حج عمره می روند؟

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس از بررسی چگونگی برگزاری حج عمره با حضور مسئولان مربوطه در این فراکسیون خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، سيدحسن حسيني‌شاهرودي سخنگوي فراكسيون حج و زيارت مجلس شوراي اسلامي از بررسي ابعاد و كيفيت حج تمتع امسال در اين فراكسيون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، قرار است در هفته آينده و پس از بازگشت مسئولان سازمان حج از مكه مكرمه، نشستي با آن‌‌ها پيرامون كيفيت مراسم حج امسال براي زائران ايراني و وعده‌هاي سعودي‌ها جهت برخورد مناسب با زوار ايراني و نيز تأمين امنيت آن‌ها داشته باشيم.
وي با بيان اينكه زمان دقيق اين نشست هنوز مشخص نيست، افزود: قرار است در اين نشست موضوع چگونگي برگزاري عمره مفرده كه پيشتر موضوعاتي در اين زمينه مطرح شده بود، نيز بحث و تبادل نظر شود.
سخنگوي فراكسيون حج و زيارت مجلس تصريح كرد: پيشتر در جلساتي كه با مسئولان سازمان حج داشتيم، به اين جمع‌بندي رسيده‌ايم كه بر مبناي حج تمتع براي عمره نيز تصميم‌گيري شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران