نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد

نماینده سرپرست حجاج ایرانی با زائران ایرانی مدینه بعد دیدار کرد

نماینده سرپرست حجاج ایرانی و رییس ستاد مدینه روز دوشنبه با حضور در جمع زائران مدینه بعد اهل تشیع و تسنن کشورمان با آنها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مدينه منوره، حجت الاسلام والمسلمين احمد عابدي نماينده سرپرست حجاج ايراني درمدينه منوره به همراه آقايان اكبر رضايي و جواد شاد رييس و معاون ستاد مدينه امروزميهمان زائران خونگرم گلستاني و خراسان جنوبي درهتل الجاد المدينه در شهر پيامبر بودند و هم سفره آنان شدند.
زائران ايراني دراين ديدار كه در فضايي صميمي و گرم انجام شد همگي از تسهيلات و امكاناتي كه درمكه مكرمه، مدينه منوره و ايام تشريق براي انجام خوب و آرام مناسك حج فراهم شده ، تقدير و بوِيژه برخورد عوامل اجرايي با زائران را بسيار خوب و دوستانه توصيف كردند.
عبدالعليم ناظري در پاسخ به زيارت قبول نماينده سرپرست حجاج ايراني درمدينه منوره اظهار داشت: ما خوشحاليم كه كارگزاران حج 96 را درميان خود مي بينيم و از اينكه حج بسيار خوب برگزار شد و همه امكانات برايمان فراهم شد راضي هستيم.
بلافاصله گنجي عادل زائراهل سنت ديگري از استان گلستان ادامه داد: ما نگران رمي جمرات بوديم ولي با حضور و هدايت نيروهاي امدادي و راهنماي ايراني رمي جمرات در هر سه روز خوب و بدون مشكل برگزار شد.
خانم ربابه فندرسكي زائري از علي آباد كتول هم به هنگام حضورحجت الاسلام والمسلمين عابدي بر سر ميزغذاي بانوان زائراهل تشيع و تسنن كه دركنار هم غذا ميل مي كردند ، گفت: سلام ما را به نماينده معزز ولي فقيه درامور حج و زيارت برسانيد كه بسيارخوب حج 96 را هدايت و راهبري كردند و خدا را شكر كه ما زائر حج امسال بوديم.
مصطفي علمشاهي به محض مشاهده نماينده سرپرست حجاج ايراني از ميان جمعيت بلند شد و با صداي بلند گفت : مدير كاروان 38054 از گلستان بسيار ويژه عمل كرد و خاطره شيرين اين سفر معنوي را براي ما دوچندان نمود.
وي گفت: من وظيفه خود مي دانم كه به نم يندگي از تمامي اعضاي كاروان قدردان زحمات وي و ساير عوامل خدمت رسان به زائران ايراني باشم و به آنها خسته نباشيد بگويم.
بايجق دولتخواه روحاني كاروان زائران گلستاني نيز كه متوجه حضور نماينده سرپرست حجاج ايراني شده بود فهرست برنامه هاي فرهنگي كاروان خود در مدينه منوره را به حجت الاسلام والمسلمين عابدي نشان داد و افزود : ما ديروز وارد شهر پيامبر شديم و براي لحظه لحظه حضور زائران در كنار حرم نبوي برنامه ريزي كرده ايم تا بهترين استفاده را از فرصت حضور چند روزه در مدينه منوره ببرند.
دراين ديدار حجت الاسلام والمسلمين عابدي نماينده سرپرست حجاج ايراني در مدينه منوره از اظهار محبت زائران خونگرم گلستاني و خراسان جنوبي تشكركرد و با اشاره به آثار همراهي خادمان ضيوف الرحمن با زائران در طول موسم حج، براي حجاج كشورمان درادامه اين سفر معنوي و بازگشت به ميهن آرزوي سلامتي و آرامش كرد.
آقاي اكبر رضايي رييس ستاد مدينه منوره هم با اشاره به اينكه تا پايان عمليات حج به 21 كاروان دراين هتل خدمات ارائه مي شود، اظهار داشت: نيروهاي خدماتي تمام تلاش و امكانات را براي خدمت رساني هر چه بهتر به زائران ايراني بكار گرفته اند.
وي همچينين از مدير و خادمين ضيوف الرحمان دراين مجموعه كه همگي ازاستان قم بودند و بيش از پنجاه روز است كه به تامين نيازهاي ميهمانان حرم نبوي و ائمه مظلوم بقيع، اهتمام ويژه دارند، تقدير كرد. پايان بخش اين ديدار نيز بسيارمتفاوت بود. خالد زعفراني مدير هتل الجاد المدينه به اصرار هيئت ايراني را به لابي هتل دعوت و از آنان با چاي و خرما پذيرايي كرد.
خالد زعفراني كه مادرش از قبيله بني عباس و پدرش ازمدينه منوره است، گفت: ما براي زائران ايراني احترام ويژه اي قائليم و از حدود 20 كاروان ايراني كه تاكنون به اين هتل آمده اند دربدو ورود به گرمي استقبال و از آنان پذيرايي كرديم و مقدم شان را گرمي داشتيم.
وي افزود: كارگزاران حج هرگونه توصيه اي داشته باشند آماده ايم كه براي ارائه خدمات بهتر به ميهمانان شهر پيامبرانجام دهيم.
عمليات انتقال حجاج ايراني از مكه مكرمه به مدينه منوره همچنان ادامه دارد و امروز نيز 19 كاروان ديگر به ظرفيت 2871 نفر وارد اين شهر مي شوند و امشب تعداد زائران حاضر درشهر پيامبر به 12067 نفر مي رسد.
زائران ايراني در مدينه منوره 5 روز اقامت خواهند داشت و پس از آن از طريق فرودگاه اين شهر به ايران منتقل خواهند شد.
امسال 86 هزار و 300 نفر از جمهوري اسلامي ايران براي انجام مناسك حج تمتع عازم سرزمين وحي شدند كه از اين تعداد حدود 15 هزار نفر از هموطنان اهل تسنن هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران