بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی

بازگشت بیش از 63 هزار زایر ایرانی از سرزمین وحی

ستاد مکه مکرمه از بازگشت بیش از 63 هزار زائرایرانی از سرزمین وحی به کشورمان خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج در اطلاعيه ستاد مكه آمده است : تا پايان امشب تعداد 63 هزار و 236 زاير از طريق دو فرودگاه جده و مدينه با پروازهاي ايران اير و سعودي به استگاههاي پروازي در ايران منتقل شده اند.
اين اطلاعيه مي افزايد: تعداد زائران ايراني در عربستان اكنون 20550 است .
دراين اطلاعيه آمده است: امروز4749 زائر در قالب 36 كاروان مدينه بعد و مدينه قبل طبق برنامه به ايران باز مي گردند و اين روند ادامه دارد.
نصرا... فرهمند معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت دراين زمينه اظهار داشت : طبق برنامه ريزي انجام شده آخرين پرواز زائران ايراني به مقصد كشورمان از دو فرودگاه جده ومدينه قراراست به ترتيب در31 شهريور و 3 مهرماه انجام شود.
گفتني است امسال 86 هزار و 300 زاير ايراني به سرزمين وحي سفر كردند.


| شناسه مطلب: 70657




مكه فرهمند بازگشت



نظرات کاربران