بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد بارش شدید باران در مکه مکرمه  زائران را غافلگیر کرد

بارش شدید باران در مکه مکرمه زائران را غافلگیر کرد

بارش باران سه شنبه شب در مکرمه سیمای مسجدالحرام را شستشو داد و به حدی بود که آب در خیابان های شهر سرازیر شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، نزول باران رحمت الهي سه شنبه شب چهره شهر مكه را تغيير داد و شدت بارش به حدي بود كه در فاصله اندكي از آغاز بارندگي ؛ كف صحن مسجد الحرام خيس و آب در ‌خيابان هاي شهر جاري شد .
نزول رحمت الهي در صحن مسجد الحرام صحنه هاي زيبايي را آفريد و ضيوف الرحمان با شعف و شادي با چشمان اشكبار دست به درگاه الهي بلند كرده و مشغول شكرگزاري بودند.
تلويزيون عربستان كه مدام تصاوير زنده از مسجد الحرام را پخش مي كند ؛ تصاويري از بارش باران دربيت الله الحرام را پخش كرد .
بسياري از زائران همزمان با بارش رحمت الهي درحال طواف بودند و برخي نيزبا ايستادن در جاي جاي حريم امن الهي و زير طاق هاي صحن حرم، شكرگزار نزول نعمت الهي بودند و بسياري هم به شكرانه بارش رحمت الهي سجده شكر بجاي آوردند.
بارش باران همچنين موجب كاهش چند درجه اي دما در شهر مكه مكرمه شد و خوشحالي وخرسندي زايران و مجاوران حرم امن الهي را بدنبال داشت .
گفتي است غروب دوشنبه نيز بدنبال وزش بادي شديد و بارش باران ، آب در سطح معابر و خيابان هاي شهرمكه جاري شد.


| شناسه مطلب: 70672




مكه زائران باران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران