عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر

عزاداری و سوگواری سیدالشهدا در شهر کاظمین برگزار می شود+ تصاویر

در دهه اول محرم شهر کاظمین مثل شهر های دیگر عراق غرق در عزا و مصیبت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می باشد و موکب ها در طول مسیر از زائران و عزاداران با چای و شربت و انواع غذاها پذیرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، در دهه اول محرم شهر كاظمين مثل شهر هاي ديگر عراق غرق در عزا و مصيبت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) مي باشد هيئت ها و دسته جات مذهبي هر روز تا پاسي از شب در جوار امامين جوادين عليهماالسلام مشغول عزاداري مي باشند. و موكب ها در طول مسير از زائران و عزاداران با چاي و شربت و انواع غذاها و نوشيدني ها پذيرايي مي كنند.
به همين مناسبت بعثه مقام معظم رهبري در شهر كاظمين از اول محرم مراسم عزاداري و سوگواري و معرفت افزايي نسبت به ذوات مقدس ائمه عليهم السلام و مخصوصا حماسه عاشورا را در جمع مديران و كارگزاران عتبات عاليات در جوار امامين جوادين عليهماالسلام با برپايي موكب امام رضا عليه السلام برگزار مي نمايد.
در اين مراسم هر شب روايتگري حماسه عاشورا توسط حجت الاسلام حسينقلي غفاري مسئول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين اجرا مي شود سپس مراسم با روضه خواني و سينه زني ادامه مي يابد.
لازم به ذكر است اين مراسم با حضور مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين حجه الاسلام و المسلمين احمد احساني و ديگر مسئولين ستاد عمليات شمسا و حج و زيارت برگزار مي گردد.


| شناسه مطلب: 70777




محرم كاظمين



نظرات کاربران