تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین

تاکید نماینده بعثه رهبری بر لزوم حضور گسترده در مراسم اربعین

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در دیدار با آیت الله قزوینی بر لزوم حضور گسترده مردم در مراسم اربعین و ترویج معارف اهل بیت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلميبن نجفي روحاني در ديدار با آيت الله قزويني با بيان اهميت مراسم اربعين حسيني و مهمان نوازي بسيار گسترده و صميمانه و مخلصانه مردم عراق بر اجتناب از هرگونه تفرقه و تشطط، حضور گسترده زائران را موجب عزت و اقتدار محجبين اهل بيت دانست .
وي جريان گروه تروريستي داعش را مولود استكبار جهاني و جريان تكفيري ها خواند و گفت: همه مسلمانان در مقابل اين جنايتكاران عصر حاضر بايد مقاومت كنند و ماهيت آنان را افشا كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ترويج معارف اهل بيت را رسالت بزرگ همه مسلمانان مخصوصا علما و روحانيون دانست و افزود: امام حسين چراغ هدايت و كشتي نجاتي است هركس به سوي آن رود سعادت دنيا و آخرت كسب خواهد كرد.
آيت الله قزويني از علماي كربلاي نيز وحدت جهان اسلام را موجب عزت مسلمانان دانست و مراسم اربعين را مظهر كامل اتحاد ، انسجام و اقتدار دوستداران اهل بيت برشمرد.
وي با اشاره به توطئه هاي دشمنان در منطقه بر لزوم يكپارچگي كشور عراق تاكيد كرد و از خداوند خواست كه همه مردم عراق با اتحاد و يكپارچگي كشوري سربلند و مقتدر و پيشرفته داشته باشند.
آيت الله قزويني زيارت امام حسين را بسيار مهم و داراي فضايل زيادي عنوان كرد و افزود: مراسم اربعين بايد هرچه با شكوه تر و با عظمت تر از گذشته برگزار شود.


| شناسه مطلب: 70835




عتبات قزويني نجفي



نظرات کاربران