جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است

جاذبه و دافعه از ارکان زیارت است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق زیارت جامعه عاشورا و نافله را تاکید شده از سوی امام عصر خواند و جاذبه و دافعه را از ارکان زیارت عاشورا دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني كربلا را سرزمين انتخاب و تصميم عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: دو صف كاملاً متقابل در كربلا حضور پيدا كردند كه صفوف حق و باطل و يا صفوف نور و ظلمت است كه زائر با حضورش در كربلا خط مشي زندگي خود را انتخاب مي كند و ديروز تاريخ را به امروز پيوند مي زند و چون عاشق امام حسين است در صف عاشوراييان قرار مي گيرد و از منتظران واقعي امام عصر مي گردد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق گفت: همانگونه كه دركلمه لااله الاالله سلب و ايجاب وجود دارد يعني اول بايد طواغيت و بت ها را نفي كرد و سپس خداوند را پذيرفت در كربلا هم براي تمسك به عروه الوثقي الهي بايد يزيديان را لعن و برامام حسين و يارانش سلام فرستاد .
وي با اشاره به بخشي از آيت الكرسي، امام حسين عليه السلام را عروه الوثقي الهي كه براي نجات بشريت آمده است، بر شمرد و تصريح كرد: شرط تمسمسك به عروه الوثقي آنست كه به طواغيت زمان كه امروز در استكبار جهاني و صهيونيست ها و داعشي ها ظهور و بروزپيدا كرده، كفر ورزيده و به اسلام و هال بيت باور داشته باشيم تا در نتيجه سعادمند شويم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراقاز دانشگاهيان خواست فرهنگ عاشورا كه يك فرهنگ غني و متعالي و انسان ساز و عزت آفرين است، در دانشگاه ها ترويج كنند و خطر جريان هاي انحرافي را گوشزد نمايند.
وي گفت: امروز در فضاي مجازي در حد بسيار وسيع و گسترده اي بر عليه فرهنگ عاشورا و ركن ركين دين يعني ولايت بي رحمانه تهاجم مي كنند و دانشگاهيان كه اهل قلم و بيان هستند رسالت خطيري بر دوش دارند كه در مقابل اين حملات ناجوانمردانه خوب دفاع كرده و جلوي توطئه هاي آنها را بگيرند.
پس از سخنراني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق دو تن از دانشجويان دلنوشته هاي خود را قرائت كردند و بعد به افرادي كه همنام حضرت زينب، سكينه و رقيه بودند هداياي ارزشمندي عطا شد و سپس حجت الاسلام و المسلمين سلامي راوي بعثه برنامه احلي من العسل را اجرا كرد.




نظرات کاربران