مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین

مرز چذابه گذرگاه دانشجویان در پیاده‌روی اربعین

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ دانشجو برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مرز چذابه میزبان کاروان‌های دانشجویی سراسر کشور به منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین خواهد بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بهمن شهرياري مسئول بسيج دانشجويي استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خوزستان اظهار كرد: ثبت‌نام دانشجويان براي شركت در مراسم پياده‌روي اربعين از ۱۰ مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ در اين مدت حدود ۵۰۰ نفر براي شركت در اين مراسم مذهبي ثبت‌نام كرده‌اند.
وي افزود: مرز چذابه ميزبان كاروان‌هاي دانشجويي سراسر كشور به منظور شركت در پياده‌روي اربعين خواهد بود و دانشجويان از طريق اين مرز به كشور عراق سفر مي‌كنند. همه خدمات رفاهي و امكانات لازم براي اسكان دانشجويان در موكب‌هاي مستقر در اين مرز در نظر گرفته شده است.
شهرياري گفت: دانشجويان مشمول خدمت سربازي در گذشته براي خروج از كشور بايد مبلغي را به عنوان وثيقه پرداخت مي‌كردند اما اين مبلغ امسال برداشته شده است و بسيج دانشجويي مشكل خروج از كشور دانشجويان مشمول را برطرف مي‌كند. همچنين بسيج دانشجويي دفاتر خود را در شهرستان‌هاي استان راه‌اندازي كرده تا ديگر نيازي به سفر دانشجويان به اهواز براي انجام امور مربوط به سفر نباشد.
مسئول بسيج دانشجويي استان خوزستان عنوان كرد: دانشجوياني كه مي‌خواهند بدون گذاشتن وثيقه از كشور خارج شوند بايد به سامانه خدمات اربعين به نشاني www.sagha-noor.ir مراجعه و با وارد كردن مشخصات فرد متقاضي و ضامن او، فرم درخواست را پر كنند. سپس دانشجويان بايد فرم درخواست را به دفتر بسيج دانشجويي در دانشگاه يا نواحي بسيج دانشجويي تحويل دهند. حضور ضامن نيز براي احراز هويت در دفاتر بسيج دانشجويي الزامي است.


| شناسه مطلب: 70975




دانشگاه اربعين



نظرات کاربران