آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین

آمادگی زائرسراهای کربلا برای ایام اربعین

مدیریت زائرسراهای شهر کربلا وابسته به آستان حسینی، از آمادگی کامل این اماکن برای استقبال از زائران اربعین سرور و سالارشهیدان امام حسین(ع) خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان حسيني؛ عبدالامير طه عبدالله قريشي، مدير زائرسراي امام‌حسين(ع) در كربلا در اين باره گفت: تمامي زائرسراهاي وابسته به آستان مقدس امام حسين(ع) در آمادگي كامل و مطلوبي براي استقبال از زائران اربعين قرار دارند.
وي افزود: تمامي تجهيزات و امكانات رفاهي لازم اعم از زيرانداز و پتو براي خدمت‌رساني به زائران امام حسين(ع) تدارك ديده شده است.
قريشي تصريح كرد: همچنين، علاوه بر چادرهاي موجود، چادرهاي جديد ديگري نيز در اين زائرسرا به منظور خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني نصب شده است. وي گفت: كادر متخصص پزشكي نيز در طول شبانه‌روز جهت كمك‌رساني در شرايط اضطراري در اين زائرسرا حضور داشته و ماشين‌هاي آمبولانس نيز براي حمل و نقل بيماران تدارك ديده شده‌ است.
مدير اين زائرسراي امام حسين(ع) اضافه كرد: در حاشيه زيارت اربعين، در اين زائرسرا نمايشگاه عكسي مربوط به شهداي نيروهاي بسيج مردمي عراق برپا خواهدشد و همچنين، اسامي تمام شهدا جمع‌آوري و در ضريح مطهر امام حسين(ع) قرار داده‌ مي‌شود.
وي اظهار كرد كه براساس تجربه سال‌هاي گذشته و به دليل ازدحام جمعيت، بهتراست زائران از ۴ آبان‌ماه(پنجم صفر) در اين زائرسرا حضور يابند.


| شناسه مطلب: 71001




اربعين



نظرات کاربران