رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت

رییس سازمان حج به زیارت کاظمین رفت

حمید محمدی در چهارمین روز سفرش به عتبات عالیات، عصر سه شنبه به زیارت حرمین شریفین در کاظمین رفت و بارگاه ملکوتی حرم امام موسی الکاظم و حضرت امام محمد تقی علیهما السلام در این شهر را زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كاظمين، حميد محمدي، رييس سازمان حج و زيارت ايران، عصر روز گذشته 25 مهر ماه وارد كاظمين شد و مورد استقبال مديران و مسوولان قرار گرفت.
حجت الاسلام احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين و شماري از مديران و مسوولان سازمان حج و شمسا مستقر در كاظمين، از رييس سازمان حج و زيارت در كاظمين استقبال كردند.
محمدي پس از استقبال رسمي، به زيارت حرمين شريفين در كاظمين رفت و بارگاه ملكوتي حرم امام موسي الكاظم و حضرت امام محمد تقي عليهما السلام را در اين شهر زيارت كرد.
رييس سازمان حج و زيارت جمهوري اسلامي ايران، همچنين پس از زيارت بارگاه ملكوتي اين دو امام همام با شماري از مديران و مسوولان ديدار و گفت و گو كرد.




نظرات کاربران