حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد

حمید محمدی امامزاده سیدمحمد را زیارت کرد

رییس سازمان حج وزیارت در چهارمین روز سفر خود به عتبات، عصر سه شنبه به زیارت حرم امامزاده سیدمحمد در شهر بلد رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از سامرا، حميد محمدي، رييس سازمان حج وزيارت در چهارمين روز سفر خود به عتبات، عصر سه شنبه به زيارت حرم امامزاده سيدمحمد در شهر بلد رفت.
وي پس از زيارت در ديدار با توليت سيد محمد، ضمن تشكر از همكاري و مساعدت هاي عتبه مقدسه سيد محمد، خدمت به زائرين را افتخار خواند و افزود: كاري كه شما انجام مي دهيد اجر و پاداش فراوان دارد و از همكاري شما كمال تشكر را داريم.
بنابراين گزارش در اين ديدار سمير يوسف عباس، توليت مرقد مطهر امام زاده سيد محمد نيز از همكاري هاي سازمان حج وزيارت و شركت شمسا با اين عتبه تقدير و تشكر كرد.
گفتني است زائريني كه عازم سامرا هستند، در مسير رفت و برگشت، امامزاده سيد محمد واقع در شهر بلد را براي زيارت و صرف ناهار انتخاب مي كنند.
امامزاده سيد محمد يكي از فرزندان علي نقي، امام دهم شيعيان است. مقبره او در ۵۰ كيلومتري جنوب سامراء، شمال بغداد و نزديك قريه‌اي به نام بلد واقع شده‌است.




نظرات کاربران