آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر

آغاز به کار رادیو اربعین از اول ماه صفر

همزمان با فرا رسیدن ایام برگزاری مراسم با شکوه پیاده‌روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، معاونت صدای رسانه ملی با هدف توجه به اهمیت معنوی این مراسم و برای اطلاع‌رسانی همه جانبه و پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران در این مراسم با شکوه، رادیو اربعین را برای سومین سال متوالی راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي معاونت صدا، اين شبكه راديويي از روز شنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ مصادف با اول صفر روي موج اف‌ام رديف ۵/۹۵ مگاهرتز در تهران، روي موج اف ام رديف ۹/۹۱ مگاهرتز در نجف اشرف و روي موج اف ام رديف ۹/۹۰ مگاهرتز در كربلاي معلي به صورت رسمي كار خود را آغاز مي‌كند.
پوشش خبري آخرين اقدامات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمات‌رسان به زائران، اطلاع‌رساني لحظه به لحظه از اخبار مربوط به اين تجمع ميليوني و اطلاعاتي كه زائران در طول سفر خود به آن نيازمندند، از جمله اقدامات و برنامه هاي راديو اربعين خواهد بود.
پخش راديو اربعين ۲۴ ساعته است و نكات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفت‌وگو اطلاع‌رساني مي‌كند. همچنين مخاطبان مي‌توانند از طريق دستگاه‌هاي ستاپ باكس، گيرنده‌هاي ديجيتال و اپليكيشن تلفن همراه اين شبكه را دريافت كنند.


| شناسه مطلب: 71044




اربعين



نظرات کاربران