مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس

مراسم سخنرانی و سینه زنی زائران ایرانی در حرم حضرت عباس عکس

حجت الاسلام رجایی خراسانی از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری، در جمع زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) از زائران ایرانی خواست از لحظه لحظه حضور در امان مقدسه درعراق بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام رجايي خراساني از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبري، كه شب گذشته در جمع زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) سخن مي گفت، افزود : زائران عزيز قدر اين زيارت را بدانيد و از لحظه لحظه آن به خوبي استفاده كنيد.
وي به ويژگي هاي حضرت عباس (ع) اشاره كرد و جوانان را به الگو گرفتن از ايشان فراخواند و تصريح كرد: قدر جواني را بدانيد و فرصت ها را از دست ندهيد، بهترين شيوه براي استفاده از دوران جواني، عبادت و در راه خدا گام برداشتن است.
گفتني است، مراسم سخنراني و سينه زني زائران ايراني، هر روز بعد از نماز صبح در صحن حائر حسيني حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) شب ها پس از نماز مغرب و عشاء در سرداب حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار مي شود.
اين مراسم سال هاست كه با حضور زائران ايراني در كربلاي معلا برگزار مي شود و استقبال مردم كشورمان از اين مراسم بسيار خوب بوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران