دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین

دستور ویژه فرمانده پلیس کربلا برای اربعین

فرماندهی پلیس کربلا از صدور دستورالعمل‌های ویژه منظور تشدید نظارت و کنترل‌ امور در آستانه مراسم میلیونی زیارت اربعین حسینی خبر داد.

پايگاه خبري «الغد پرس» نوشت؛ احمد علي زويني؛ فرمانده پليس كربلا با صدور بيانيه‌اي از صدور دستورالعمل‌هاي ويژه براي تمامي ايست‌‌بازرسي‌هاي خارج از شهر در آستانه فرارسيدن زيارت ميليوني اربعين و تأكيد بر اجراي دقيق اين دستورالعمل‌هاي صادر‌شده توسط پليس خبر داد.
در اين بيانيه آمده: به منظور حفظ سلامتي زائران و شهروندان، ورود كاميون‌هاي حامل مواد غذايي به كربلا تنها پس از بررسي و كنترل دقيق از سوي پايگاه‌هاي بهداشتي واقع در مراكز ايست‌بازرسي امكان‌پذير خواهد بود.
فرماندهي پليس كربلا اعلام كرد: ماشين‌هاي حامل‌ مرغ زنده و تخم مرغ به منظور جلوگيري از انتقال بيماري‌هاي طيور به انسان‌، تنها پس از كسب مجوز از مراكز دامپزشكي استان‌هاي مبدأ، اجازه ورود به كربلا پيدا خواهند كرد.
براساس اين بيانيه، ورود دام زنده نيز تنها پس از معاينه دقيق از سوي مراكز مربوطه امكان‌پذير است و از ورود كاميون‌هاي روباز حامل گوشت قرمز به استان كربلا ممانعت به عمل مي‌آيد.
فرماندهي پليس كربلا تأكيد كرد: ممنوعيت ورود برخي از لوازم الكتريكي قديمي يا جديد با مصرف انرژي بالا كه بر سيستم الكتريكي تاثير منفي مي‌گذارد و نيز ورود لوازم آتش‌زا در اين مدت به دليل ايجاد خطر و وحشت زائران از ديگر موضوعاتي است كه در اين دستورالعمل بر آن تأكيد شده است.
منبع: ايكنا


| شناسه مطلب: 71118




پليس اربعين



نظرات کاربران