ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین

ارسال اولین کاروان کمک‌های مردمی اردبیل برای زائران اربعین

در حالی که زائران اربعین و راهیان عشق برای آغاز سفر و زیارت معشوق لحظه‌شماری می‌کنند، اولین کاروان کمک‌های مردمی اهالی ولایتمدار اردبیل به زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات ارسال شد.

اين روزها كه همه داغدار مظلوميت امام حسين(ع) و اهل بيت و ياران ايشان هستند همه آماده مي‌شوند تا در يك همايش بزرگ جهاني شركت كنند و «عارِفاً بِحَقّه » با آرمان‌هاي سالار شهيدان پيمان تازه كنند.
عاشقان حسيني و زائران اربعين براي رسيدن به حرم سيدالشهدا(ع) و كربلا لحظه‌شماري مي‌كنند و هركس به نوعي اين شور و شوق خود را به نمايش گذاشته و از دلدادگي به معشوق، غروري وصف‌ناپذير در اعماق وجودشان موج مي زند.
در اين ميان، هستند كساني كه به هر دليلي دستشان به ضريح امام حسين(ع) نمي‌رسد اما با اهداي كمكهاي خود به راهيان عشق و زائران امام حسين(ع) ارادت خود را به سيدالشهدا نشان داده تا با پذيرايي از زائران سيدالشهدا بهره‌اي از عنايات الهي برده و به خيل اين عاشقان پاره تن رسول خدا(ص) متصل شوند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، اولين كاروان كمك‌هاي مردمي اردبيل براي زائران اربعين حسيني در قالب 7 كاميون به عراق ارسال شد.
گفتني است اين كاروان تنها بخشي كوچكي از جلوه هاي ارادت و اخلاص و ايثار عاشقان ثارالله و مردم ولايتمدار اين استان مي باشد و در روزهاي آينده نيز بخش هاي ديگري از كمك‌هاي مردمي از استان اردبيل به عراق ارسال خواهد ‌شد.




نظرات کاربران