تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا

تجلیل نماینده بعثه از برپایی موکب خدام الحسین ابرکوه در کربلای معلا

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی از موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه در کربلای معلا بازدید و از برپا کنندگان این موکب تجلیل کرد. این موکب با هدف خدمت به زائران پیاده اربعین حسینی، برای نخستین بار در کربلای معلا احداث شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق به همراه هيأتي از موكب خدام الحسين (ع) ابركوه ديدن كرد و در جريان برنامه ها و فعاليت هاي اين موكب قرار گرفت.
وي ضمن تجليل از خدمات صورت گرفته در اين موكب، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش خيرين و مردم ولايتمدار ابركوه اين موكب براي نخستين بار برپا شده است كه از نظر امكانات و تجهيزات نيز بسيار كار شايسته اي صورت گرفته و شايان تقدير است.
حجت الاسلام نجفي روحاني در اين بازديد بر اجراي برنامه هاي فرهنگي در اين موكب همچون نماز جماعت، سخنراني، بيان مسائل شرعي و همچنين بيان درس هاي نهضت حسيني تاكيد كرد.
يكي از عوامل اجرايي اين موكب گفت: با توجه به اينكه در سال هاي گذشته جاي خالي شهرستان ابركوه در بين خادمان زائران كربلا به خوبي حس مي شد، با همفكري جمعي از دوستان و صاحب نظران و عوامل هيئت هاي مذهبي شهرستان، برآن شديم در اين زمينه اداي دين كنيم.
وي اظهار كرد: جرقه ايجاد موكب پذيرايي مردم ابركوه در كربلا، از شب 23 ماه مبارك رمضان توسط عده‌اي از مردم و جوانان شهرستان زده شد و در ادامه با پيگيري‌هاي اداره تبليغات اسلامي، امام‌جمعه، سازمان عتبات عاليات و ساير مسئولين شهرستان مجوزهاي لازم اخذ شد.




نظرات کاربران