اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا

اجرای طرح ترجمه کتب قرآنی در کربلا

دارالقرآن‌ آستان مقدس حسینی به منظور ایفای نقش پیشروانه خود در توسعه و گسترش نهضت قرآنی، مقدمات و امکانات لازم برای طرح ترجمه کتب قرآنی به زبان‌های خارجی را فراهم کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دارالقرآن‌ آستان حسيني؛ شيخ حسن منصوري، مدير دارالقرآن‌ آستان مقدس امام حسين(ع) در اين باره گفت: اين مركز قرآني، طرح ترجمه مهم‌ترين كتاب‌هاي درسي و قرآني به زبان‌هاي خارجي براي قشرها و گروه‌هاي سني مختلف را مورد بررسي قرار داده است.
وي افزود: ضرورت اجراي اين طرح پس از برگزاري دوره‌ها و فعاليت‌هاي قرآني متعدد در كشورهاي مختلف اسلامي و نياز مسلمانان غيرعرب‌زبان به مطالعه و كسب آگاهي بيشتر در موضوعات قرآني و افزايش درك و فهم آن احساس شده‌ است.
شيخ حسن منصوري گفت: عمده‌ترين زبان‌هاي موردنظر براي اجراي اين طرح شامل انگليسي، فرانسوي، فارسي و اندونزي و ديگر زبان‌هاي مطرح در سطح جهان است كه با همكاري كارشناسان امور قرآني و مسلط به زبان عربي و زبان‌هاي مقصد عملياتي خواهد شد.
وي در پايان از انتشار كتابي با عنوان «عطاء غير مجذوذ؛ بخششي نامقطوع» از سوي دارالقرآن آستان حسيني با موضوع طرح‌هاي قرآني اين مركز خبر داد و گفت: اين كتاب ۴۰ پروژه قرآني در طول ۱۰ سال اخير را شامل مي‌شود.


| شناسه مطلب: 71245




اربعين



نظرات کاربران