پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت

پروازهای نجف به حالت عادی بازگشت

پس از فروکش کردن گرد وغبار، فعالیت فرودگاه نجف اشرف به حالت عادی بازگشت و به دلیل نزدیکی مراسم اربعین حسینی روزهای پر ترافیک و شلوغی را پشت سر خواهد گذارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا از نجف اشرف، از صبح امروز (چهارشنبه) تاكنون دستكم چهار پرواز زايران به فرودگاه نجف صورت گرفته است و به دليل رسيدن پي درپي هواپيماهاي مسافربري ازدحام جمعيت در پشت درهاي خروجي اين فرودگاه زياد شده است.
روز گذشته تعداد زيادي از پروازهاي فرودگاههاي ايران به خصوص فرودگاه امام خميني (ره) به نجف و بغداد به دليل شرايط بد آب و هوايي لغو شده بود.
با بهبود وضعيت هوا و فروكش كردن گرد و غبار پروازها به شهر نجف اشرف به حالت عادي بازگشت‌ و سيل مسافران به سوي شهر نجف سرازير شده كه اين موضوع سبب شده بي نظمي زيادي را در اين فرودگاه بين المللي شاهد باشيم.


| شناسه مطلب: 71347




نجف فرودگاه اربعين



مطالب مرتبط

نظرات کاربران