2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند 2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند

2300 زائر فاقد مدارک از مرز مهران بازگردانده شدند

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس اجازه خروج بدون گذرنامه و روادید را نخواهد داد گفت: با همکاری پلیس و سپاه امیرالمومنین(ع) استان، ۲ هزار و ۳۰۰ نفر زائر فاقد مدارک قانونی از شهرمهران بازگردانده داده شدند .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سرهنگ «جلال ميرزابيگي» معاون هماهنگ كننده انتظامي استان ايلام گفت: حضور زائران فاقد مدارك قانوني در اربعين امسال نسبت به سال گذشته كمتر شده است اما با وجود اطلاع‌رساني‌هاي گسترده مبني بر اخذ گذرنامه و رواديد باز تعدادي از مردم به شهر مهران مراجعه مي كنند كه پليس با استقرار گيت هاي مختلف كنترلي آنان را عودت مي‌دهد.
وي با بيان اينكه رعايت قوانين و مقررات در همه زمينه ها بايستي مد نظر همه قرار گيرد، افزود: درخواست خروج از مرز بدون گذرنامه و رواديد معتبر يك نوع قانون‌شكني است و پليس قطعاً با آن برخورد خواهد كرد .
معاون هماهنگ كننده انتظامي استان ايلام تصريح كرد: دارندگان مدارك قانوني بدون هيچ گونه مشكلي در مرز تردد مي نمايند و تعدادي از زائران نيز در حال بازگشت هستند .
وي گفت: انتظار داريم زائران و عاشقان حسيني براي سال‌هاي آينده با مدارك قانوني وارد پايانه هاي مرزي شوند تا بتوانند با سهولت از مرزخارج و پس از زيارت عتبات عاليات به كشور بازگردند.
ميرزابيگي در پايان از زائران خواست برگشت سفر خود را مديريت و پس از استراحت كافي و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در طول مسير به توصيه‌ها و هشدارهاي پليس توجه كنند.


| شناسه مطلب: 71475




اربعين



نظرات کاربران