گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس گام تا حرم با پای دل  عکس

گام تا حرم با پای دل عکس

پیرمردی 85 ساله سوار بر ویلچر رادیدم که علاوه بر کم شنوایی، توانایی خوب صحبت کردن هم نداشت با کمک همراهانش از او پرسیدم که چرا با این وضعیت مسیر را پیموده است که در جواب عشق به حسین را عنوان کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين راه بسيار هستند كساني كه با پاي دل مي آيند و سوار بر ويلچرهايي با حمايت نزديكان و دوستداران اهل بيت در اين مسير گام بر ميدارند.
پيرمردي 85 ساله سوار بر ويلچر راديدم كه علاوه بر كم شنوايي، توانايي خوب صحبت كردن هم نداشت با كمك همراهانش از او پرسيدم كه چرا با اين وضعيت مسير را پيموده است كه در جواب عشق به حسين را عنوان كرد.
اما در جواب حس و حالش در حالي كه به كربلا نزديك مي شود تنها با گريه كردن جوابم را داد. اين است درس كربلا كه در آن عشق و وفاداري به اسلام و اهل بيت پس ازگذشتن 1400 سال هنور در دل شيعيان موج مي زند و هرسال به اين عشق افزوده مي شود.


| شناسه مطلب: 71514




اربعين



نظرات کاربران