پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال

پرواز‌های مستقیم میان عربستان و عراق پس از ۲۷ سال

عربستان سعودی از هفته گذشته پرواز‌های مستقیم به عراق را پس از ۲۷ سال وقفه، از سر گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، خطوط هوايي رسمي عربستان سعودي از دوشنبه هفته گذشته پس از 27 سال، پروازهاي مستقيم و منظم به عراق را از سر گرفت.
اين هواپيما شهر جده عربستان سعودي را به مقصد بغداد ترك كردندد. حدود دو هفته پيش هم يك فروند هواپيماي «فلاي ناس» نخستين پرواز تجاري از رياض به بغداد را انجام داد.
اين تصميم در پي بهبود روابط عراق و عربستان سعودي انجام شده است. خبرگزاري رسمي عربستان سعودي اعلام كرد: خطوط هوايي عربستان سعودي پس از 27 سال وقفه، پروازهاي منظم ميان اين كشور و عراق را از سر گرفت.
نخستين پرواز به مقصد فرودگاه بغداد، حامل مديركل هواپيمايي سعودي و رؤساي‌بخش‌هاي مختلف آن بهمراه نمايندگان رسانه‌هاي‌مختلف ومهمانان بود.
اين‌ پرواز در بازگشت ‌تعداد 107نفرازعُمره‌گزاران عراقي را به جده منتقل نمود. قرار است هر هفته تعداد 28 پرواز در دو مسير رفت و برگشت صورت گيرد.
پيش‌بيني‌شده‌است‌كه‌هماهنگي‌لازم جهت برقراري پروازهاي هواپيمايي‌سعودي از بغداد به مدينه منوره از مبداء ايستگاههاي پروازي ديگري غير از بغداد، انجام گيرد.
درپروازهاي هواپيمايي سعودي به مقصد عراق از هواپيماهاي پهن پيكر و با ظرفيت بالا استفاده مي‌شود.


| شناسه مطلب: 71543




عربستان عراق



مطالب مرتبط

نظرات کاربران