بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا  عکس

بازدید نماینده بعثه رهبری از زندان امام هادی در سامرا عکس

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در سفری به شهر سامرا افزون بر زیارت حرم مطهر امامین عسکریین(ع) از زندان امام هادی علیه السلام در این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از سامرا، حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در سفر يك روز به سامرا، افزون بر پيگيري برخي امور زائران، از زندان امام هادي عليه السلام در اين شهر بازديد كرد.
متوكّل، روزي در حالي كه مست بود امام را احضار كرد و پياله هاي شراب را در مقابلش نهاد. امام در برابر او ايستاد و او را موعظه كرد و به ياد آخرت انداخت. او كه ديد امام تحت تأثير اين مجلس قرار نگرفته و بر اطاعت از خدا اصرار دارد، دستور داد تا حضرت را به زندان افكنند.




نظرات کاربران