تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران

تردد بیش از 2 میلیون نفر از پایانه مرزی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 2 میلیون و 14 هزار نفر از پایانه مرزی مهران تردد کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل ازايرنا نورالله دلخواه اظهار كرد: امسال استقبال زائران اربعين بيشتر از سال گذشته بود و اگر تلاش ، همكاري و هماهنگي همه دستگاه هاي اجرايي نبود اين ميزان تردد زائر با اين سرعت ميسر نبود.
وي از تردد 2 ميليون و 14 هزار نفر از ابتداي ماه صفر تاكنون از مرز مهران خبر داد و افزود: از اين تعداد 970 هزار نفر از مرز مهران براي شركت در كنگره بزرگ اربعين حسيني از كشور خارج شدند.
دلخواه با اشاره به ميزان تردد زائران در بازگشت به كشور از طريق مرز مهران يادآور شد: از زمان بازگشت زائران و در اين بازه زماني كوتاه نيز 984 هزار نفر از مرز مهران وارد كشور شدند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي ايلام تاكيد كرد: در اين مدت بيش از 14 هزار تبعه خارجي از مرز مهران خروج و بيش از 45 هزار نفر نيز وارد كشور شدند.
به گفته وي در ايام اربعين امسال بيش 11 هزار ناوگان حمل و نقل از سراسر كشور كار جابجايي و انتقال زائران در مرز مهران را انجام دادند.
دلخواه اضافه كرد: امسال مشكلي در پايانه مرز مهران ايجاد نشد و تردد زائران با سهولت انجام شد.
مرز بين المللي مهران را يكي از امن ‌ترين و مهم ‌ترين مرزهاي كشور براي تردد زائران اربعين حسيني به عتبات عاليات است. اين مرز به عنوان قدمگاه زائران عتبات عاليات از ابتداي ماه صفر تاكنون ميزبان بيش از 54 درصد زائران اربعين بوده است.




نظرات کاربران