بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی» بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی»

بازداشت ۷هزار کودک از آغاز انتفاضه «الأقصی»

رئیس کانون حمایت از اسرای فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان شکل‌گیری انتفاضه الاقصی در سپتامبر سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون دست‌کم ۷۰۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از مركز اطلاع‌رساني فلسطين، كانون حمايت از اسراي فلسطيني امروز(۲۹ آبان‌ماه) به مناسبت روز جهاني كودك با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه ارتش رژيم صهيونيستي از آغاز سال جاري تاكنون ۱۱۵۰ كودك فلسطيني را اسير كرده است.
در اين بيانيه آمده است: ارتش رژيم اشغالگر قدس از زمان آغاز بازداشت كودكان فلسطيني، آنان را آماج اقدامات سركوبگرانه و تجاوزات وحشيانه قرار مي‌دهد و در حين بازداشت به صورت عامدانه به سوي آنان تيراندازي مي‌كند و آنان را بدون آب و غذا نگه مي‌دارد و مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد و با تهديد و فشار از آنان اعتراف مي‌گيرد.
قدورت فارس، رئيس كانون حمايت از اسراي فلسطين تأكيد كرد كه اسرائيل از زمان شكل‌گيري انتفاضه الاقصي در سپتامبر سال ۲۰۰۰ تاكنون دستكم ۷۰۰۰ كودك فلسطيني را بازداشت كرده است.
وي يادآور شد: ارتش اسرائيل از زمان شكل‌گيري انتفاضه قدس در اكتبر سال ۲۰۱۵ تاكنون، ۴۰۳۴ كودك فلسطيني را اسير كرده است.
اين كانون از نهادهاي حقوقي بين‌المللي و در راس آنها يونيسف خواست تا براي حمايت از كودكان فلسطيني دست به تلاش‌هاي گسترده‌اي بزنند/.


| شناسه مطلب: 71800




فلسطين مسجدالاقصي



نظرات کاربران