خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود

خدمات ارتباطی مراسم اربعین نامناسب بود

آذری جهرمی گفت: اگر بخواهیم شرایط امسال را با سال گذشته قیاس کنیم، بله حق با زائران است در عراق خدمات رسانی نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف و نامناسب بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات درباره گلايه زائرين مراسم راه‌پيمايي اربعين گفت: حق با زائرين است خدمات مراسم اربعين نا مناسب بود، در مسير نجف به كربلا مشكلات بسيار زيادي وجود داشت.
محمد جواد آذري جهرمي درباره اين‌ كه بسياري از زائران اربعين حسيني از گراني خدمات ارتباطي اپراتورهاي ايراني و عراقي به خصوص گراني اينترنت همراه و عدم وجود واي فاي در طول مسير شكايت داشتند، و اذعان دارند كه سال‌هاي گذشته كيفيت ارتباطات بهتر بوده است، گفت: اگر بخواهيم شرايط امسال را با سال گذشته قياس كنيم، بله حق با زائران است در عراق خدمات رساني نسبت به سال گذشته بسيار ضعيف و نامناسب بود، بخصوص در مسير نجف به كربلا مشكلات بسيار زيادي وجود داشت.
وي خاطر نشان كرد: درباره نامناسب بودن خدمات از هفته قبل از آغاز راه‌پيمايي اربعين به زوار اطلاع رساني اطلاع رساني شد،‌ خاك عراق در حاكميت اين كشور است و قوانين خاص خود را دارد. تفاهم نامه اي را امضاء كرده‌ بوديم و بنا بود وزارت ارتباطات عراق موضوعات را پيگيري كند، منتها بحث حقوقي و شكايت اپراتور عراقي مطرح شد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا نرخ مكالمات امسال افرايش داشته است، گفت: شرايط به گونه اي بود كه در مسير حركت زوار از ايران به سوي عراق ارتباطات بهتر بود، مسير عراق به ايران هم كيفيت خيلي بهتر بود و افزايش نرخ مكالمات نسبت به سال گذشته هم حاكي از همين مسئله است .
جهرمي ادامه داد: در عراق كيفيت اپراتور ها و خدمات متناسب با سال گذشته نبود حتي امكاناتي كه تهيه كرده بوديم در آن جا توقيف شد، ما تلاش خودمان را كرديم اما آن جا مقررات خودش را دارد كه محترم است.
وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خاطر نشان كرد: ما تمام تلاش خودمان را به كار بستيم حتي در جريان سفر اربعين از رئيس هيأت اتصالات عراق دعوت رسمي كرديم كه براي سال آينده مذاكراتي را داشته باشيم تا ديگر اين مشكلات بوجود نيايد.


| شناسه مطلب: 71813




اربعين



نظرات کاربران