باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد

باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد


مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، در جمع روحانیان و مداحان اعزامی به عتبات گفت: باید تقویت ایمان و تقوا بهترین هدیه زائران به عتبات باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام حسين بهجتي، مسوول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، امروز پنجشنبه 2 آذر ماه در جمع روحانيان و مداحان اعزامي به عتبات عاليات از آن ها خواست برخي آداب اخلاقي را به زائران آموزش دهند تا آنها در راه بازگشت به ميهن از معنويت و اخلاق غني شوند.
وي تقوا را مهم ترين هديه براي هر زائر در سفر به عتبات دانست و تصريح كرد: تقوا به عنوان مهم ترين فضيلت ديني و انساني شناخته مي شود و بسياري از بزرگان بر رعايت اين مهم تاكيد داشته اند.
حجت الاسلام بهجتي، تقوا در جهاد، تقوا در معاملات، تقوا در پيروي از معصومين و تقوا در معاشرت را از انوع مختلف تقوا برشمرد و گفت: پرهيز از محرمات كه در زبان دين از آن به تقوا تعبير شده است، مهم ترين وسيله در سير و سلوك معنوي و تقرّب به حضرت دوست است.
وي يادآو رشد: بدون تقوا رسيدن به هيچ مقامي امكان ندارد زيرا تا زماني كه نفس آلوده به چرك محرمات و گناهان است و تا مادامي كه تابع هوس ها و لذت هاي نفساني است و شيريني آن در كام اوست، اولين مقام كمالات معنوي براي او رخ نداده است و به حيات طيبه اي كه هدف آفرينش شمرده مي شود دست نمي يابد.
مسوول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا گفت: تقوا و پرهيز از محارم الهي از اهميت والايي برخوردار است، و داراي آثار و بركات فراواني در زندگي دنيوي و مقامات اخروي شخص متقي دارد.
همچنين در پايان اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني، مسوول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق به بيان برخي نكات اخلاقي پرداخت.




نظرات کاربران