سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود

سه عاملی که باعث سعادت و رستگاری انسان می شود

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران ایرانی در کربلا گفت: خداوند سه موضوع را عامل سعادت و رستگاری معرفی کرده است که رعایت آن ها انسان را عاقبت به خیر می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام صمدي، سخنران بعثه مقام معظم رهبري، امروز صبح در جمع نمازگزاران و زائران ايراني حاضر در حرم حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام با بيان اينكه هر انساني به طور فطري و طبيعي دنبال سعادت و رستگار است، گفت: خداوند سه موضوع را عامل سعادت و رستگاري معرفي كرده است كه رعايت آن ها انسان را عاقبت به خير مي كند.
وي تقوا را از جمله عوامل رستگاري دانست و تصريح كرد: تقوا از آثار خداباوري است و به معني انجام واجبات و ترك محرمان است و موجب محبوبيت نزد خداوند و مردم مي شود.
حجت الاسلام صمدي بر ارتباط و پيروي از اهل بيت عليهم السلام و توسل به آن ها مثل زيارت، شركت در محافل اهل بيت عليهم السلام و اشك بر مظلوميت امام حسين عليه السلام را بسيار مهم دانست.
وي صبغه خدايي به كارها دادن و همه امور را با اخلاص و براي خدا انجام دادن را از ديگر اموري دانست كه موجب رستگاري و سعادت انسان ها مي شود.




نظرات کاربران