بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام

بسیج همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام

همکاران حج وزیارت و بعثه درخراسان برای خدمت به زائران امام رضا علیه السلام امسال بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاعه رساني حج از مشهد ، ارائه خدمات فرهنگي به زائران امام رضا دركنار سايرخدمات به نحو مطلوب صورت گرفت .
بنابراين گزارش، اهم فعاليتهاي انجام شده عبارتند از:
فراخوان از روحانيون حج و عتبات و معينه هاي حج. برگزاري كارگاه يكروزه توجيهي روحانيون و توزيع آنها در مراكز اسكان اعلام شده.
دعوت از راويان مركز آموزش بعثه قم و اعزام سه گروه از راويان.. نظارت كامل بر كار روحانيون و معينه هاي مستقر در مراكز اسكان.
برگزاري سه نوبت نماز جماعت درمراكز و سخنراني بين صلواتين و مسابقات، كارگروه كودك و.... تشكيل حلقات معرفت افزايي در طول روز و تا آخر شب معينه ها براي خواهران و روحانيون براي برادران) . در همه مراكز راويان دعوت شده از قم، برنامه مسير حركت امام رضا عليه السلام را به صورت تصويري بگونه جذابي ارائه كرده اند.
اين گزارش حاكي است تعداد كل روحانيون و معينه هاي درخدمت زائران امام رئوف دقيقاً 51 نفر بوده اند كه به مدت 4 روز خدمات تبليغي صورت گرفته است.


| شناسه مطلب: 72002




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران