دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند

دانشجویان ترم آخر هم می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عتبات اعزام خواهند شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع؛معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:دانشجو در زمان ثبت نام و شركت در قرعه كشي بايد اشتغال به تحصيل داشته باشد.
وي تصريح كرد:متقاضيان بايد در سال تحصيلي 97-96 دانشجو باشند؛ اما دانشجوياني كه در ترم آخر تحصيل مي كنند نيز مي توانند در عتبات دانشگاهيان ثبت نام نمايند.
زارع گفت:چنانچه فردي در قرعه كشي پذيرفته شود و در اين ترم تحصيلي فارغ التحصيل شود به عتبات اعزام خواهد شد اما دانشجويان پسر مشمول كه از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند بايد سنوات تحصيلي داشته باشند تا براي خروج از كشور به مشكل نخورند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ادامه داد:شرط اصلي اعزام به عتبات دانشگاهيان، اشتغال به تحصيل براي دانشجويان است، لذا دانشجويان در زمان ثبت نام در ترم جاري بايد مشغول به تحصيل باشند چون بعد از قرعه كشي يكي از مداركي كه از زائرين دريافت مي شود گواهي اشتغال به تحصيل خواهد بود.
شايان ذكر است، ثبت نام از دانشگاهيان براي اعزام به عتبات عاليات از 25 آذرماه در سايت لبيك آغاز خواهد شد.


| شناسه مطلب: 72082




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران