مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا

مسابقه بین‌المللی شعرخوانی «حب اهل بیت» در کربلا

مسابقه بین‌المللی سرودن اشعار فصیح عربی در مدح و حب اهل بیت(ع) با مشارکت شاعرانی از عراق و کشورهای مختلف عربی در کربلای معلی آغاز شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از آستان مقدس حسيني؛ اين مسابقه با عنوان «بردة كربلاء» در حال برگزاري است و بيش از ۲۰۰ شعر فصيح در اين رقابت ادبي ارائه شده است.
«علي كاظم سلطان»، مسئول كميته برگزاركننده مسابقه با اعلام اين خبر تصريح كرد: اهميت اين مسابقه در تقويت و توانمندسازي شاعران سراسر جهان در سرودن اشعار در حب اهل بيت(ع) است.
وي با بيان اين كه شعر ابزاري براي نشر و ترويج مسير امام حسين(ع) است، تصريح كرد: كميته داوري اين مسابقه از سه داور با تخصص‌هاي ادبي و هنري به رياست «طارق عبد عون جنابي» تشكيل شده است.
وي همچنين افزود: تعداد اشعاري كه براي ارائه در اين مسابقه ارائه شده، بيش از ۲۰۰ متن شعري است كه ۱۰ شعر فصيح كه متعلق به شاعران عراقي و كشورهاي مختلف عربي است، به عنوان اشعار برتر انتخاب شده كه جوايزي مادي به صاحبان اين اشعار اعطا مي‌شود.
علي كاظم سلطان با اشاره به مشاركت شاعراني از كشورهاي بحرين، لبنان، عربستان، گفت: بيشترين شركت‌كنندگان در اين مسابقه از عراق هستند.
منبع: پ


| شناسه مطلب: 72112




مسابقه شعرخواني



نظرات کاربران