کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی

کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی یک حزب مالزی

یک حزب سیاسی مالزی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد : کمپین تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی از سوی این حزب تشکیل و از و تجار و عموم مردم خواسته شده است که محصولات این رژیم اشغالگر را به دلیل تصمیم آمریکا مبنی بر معرفی قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها تحریم کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبر گراري ايرنا، امروز (چهارشنبه )حزب اقتصاد مردم مالزي (پكيرا) كه با هدف حمايت از تجارت و كارآفرينان راه اندازي شده است،فهرستي از كالاها را براي تحريم معرفي و توزيع كرده است.
'محمد رضوان عبدالله' رئيس حزب اقتصاد مردم مالزي گفت :ما از همه تجار مسلمان سراسر مالزي مي خواهيم كه كالاهاي اسرائيلي از قبيل 'كوكاكولا' را استفاده نكنند. ما آن را تحريم مي كنيم و از مردم مي خواهيم از اين نوشيدني ننوشند.
مالزي به عنوان كشوري كه بيشترين جمعيت آن را مسلمانان تشكيل مي دهد و از حاميان مردم فلسطين محسوب مي شوند، روابط ديپلماتيك رسمي با رژيم صهيونيستي ندارد.
روز جمعه هفته گذشته هزاران مالزيايي با تجمع در مقابل سفارت آمريكا تصميم 'دونالد ترامپ' رئيس جمهور اين كشور مبني بر اعلام قدس به عنوان پايتخت صهيونيست را مورد اعتراض قرار دادند.
'نجيب تون رزاق' نخست وزير مالزي هم اكنون با هدف شركت در يك نشست ويژه سازمان همكاري اسلامي (OIC) در تركيه به سر مي برد.
'ماهاتير محمد' نخست وزير اسبق مالزي نيز پس از اقدام 'ترامپ' مبني بر اعلام قدس به عنوان پايتخت صهيونيست ها با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه اين اقدام 'ترامپ' كه عامدانه و يا به هر طريق ديگري انجام شده، تاييد اين گمانه زني قوي است كه آمريكا يك 'ميانجي فريبكار' است.
نخست وزير اسبق مالزي با بيان اينكه قدس به عنوان يك منطقه اشغالي پس از سال 1967 شناخته مي شودT گفت كه هر گونه به رسميت شناختن حاكميت رژيم صهيونيستي بر مناطق اشغالي خيانت به نظام حقوق بين الملل است.
وي تاكيد كرد كه هر نوع اعلام 'ترامپ' از هر ديدگاهي غيرقابل قبول است و من از او مي خواهم اين خطري كه براي كل منطقه و همچنين ساير نقاط جهان به دليل تصميم نادرست و غيرخردمندانه ايجاد كرده را درك كند.




نظرات کاربران