همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد

همکاری شبکه های قرآنی ایران و عراق گسترش می یابد

مدیران شبکه های کربلا تی وی و کانال قرآن عراق در دیدار با مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران بر تعامل تلویزیونی و رسانه ای میان دو کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي ،حيدر جلوخان مدير شبكه كربلا تي وي به همراه سيد حسنين حلو مدير كانال تازه تاسيس قرآن عراق با محمدحسين محمدزاده مدير شبكه قرآن و معارف سيما ديدار و گفتگو كردند.
در اين ديدار حيدر جلوخان به ارائه گزارشي از شبكه تلويزيوني تازه تاسيس قرآن در عراق پرداخت و گفت: در گام نخست، تمركز اين شبكه 24ساعته بر پخش تلاوت هاي قرآن بود و در اقدام بعدي به سمت برنامه سازي نيز گام برداشته ايم.
وي به فعاليت هاي قرآني جمهوري اسلامي ايران اشاره و عنوان كرد: ما به دنبال پشتيباني و همكاري شبكه قرآن و معارف سيما با توجه به تخصص و سابقه اين شبكه در حوزه قرآن هستيم.
مدير شبكه قرآن و معارف سيماي جمهوري اسلامي ايران نيز در اين ديدار گفت: بدون شك زيباترين صداي جهان صوت قرآن است و قرآن اقيانوسي است كه همه بايد از آن استفاده كنند.
محمدزاده به هم افزايي بين شبكه هاي تلويزيوني و راديويي قرآن در صدا و سيماي ايران اشاره و بيان كرد: آرشيو خوبي از تلاوتهاي قرآن در اين سازمان و در شبكه قرآن و معارف سيما موجود است كه مي توانيم جهت استفاده در اختيار شبكه هاي تلويزيوني كشورعراق قرار دهيم.
شبكه ماهواره اي كربلا كه مقر اصلي آن در شهر مقدس كربلا است، از سوي آستان مقدس امام حسين (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) پشتيباني مي شود.


| شناسه مطلب: 72175




كربلا قرآني شبكه



نظرات کاربران