تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات

تاکید رییس سازمان حج و زیارت بر بازاریابی اعزام زائر به عتبات

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره وضعیت اعزام زائر به عتبات عالیات توسط بخش های غیر مجاز تاکید کرد: راهکار برون رفت از این وضعیت، ایجاد تنوع در خدمات و تقویت بازاریابی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حميد محمدي امروز در نشست مديران استاني اين سازمان در تهران با اعلام اينكه بخش قابل توجهي از زائران عتبات عاليات توسط افراد و گروههاي غير مجاز به عراق اعزام مي شوند، گفت: براي تغيير اين وضعيت بايد طرح نوين عتبات و اعزام هاي استاني را كه از سال قبل اجرا مي شده ، با اصلاحات لازم و برطرف كردن نقاط ضعف آن استمرار يابد.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت افراد موسوم به آزادبر را مخل روند معمول اعزام زائر توصيف كرد و گفت: سازمان حج و زيارت طي دو سال اخير بصورت گسترده آسيب ها و اشكالات اين موضوع را پيگيري و بررسي كرده و به اين نتيجه رسيده است كه براي حل آن بايد اعزام هاي استاني همچنان با قوت ادامه يابد.
محمدي افزود: بر اساس وظيفه اي كه نظام بر عهده سازمان حج و زيارت گذاشته، بايد در اين زمينه ورود كند و همه اجزاء از جمله دفتر نمايندگي در عراق، بازرسي، بيمه، مسئولان امنيتي و ... براي حل مشكل نقش لازم را ايفا نمايند.
رييس سازمان حج و زيارت با تاكيد بر لزوم بهره گيري از تجارب گذشته در زمينه اجراي طرحهاي مختلف گفت: براي موفقيت در كارها بايد بر اساس شرايط روز عمل و بر همين مبنا نقص هاي موجود را برطرف كنيم.
بنابر اين گزارش مديران استاني سازمان حج و زيارت امروز (چهارشنبه) در تهران گرد آمدند تا ضمن بررسي شرايط و عملكرد استانها در زمينه اعزام زائر به عتبات عاليات ، راههاي ارائه خدمات بهتر و شيوه هاي بهينه جذب و اعزام زائر را به عتبات بررسي كنند.


| شناسه مطلب: 72354




عتبات محمدي آزادبر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران