پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز

پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با تأکید بر لزوم بکارگیری همه امکانات برای دعوت به نماز، افزودند: برگزارکنندگان این گردهمایی سالیانه این توفیق بزرگ الهی را قدر بدانند و با پافشاری بر این خط مستقیم، بدانند که خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حضرت آيت الله خامنه‌اي در پيامي به بيست و ششمين اجلاس سراسري نماز با تأكيد بر لزوم بكارگيري همه امكانات براي دعوت به نماز، افزودند: برگزاركنندگان اين گردهمايي ساليانه اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانند و با پافشاري بر اين خط مستقيم، بدانند كه خدا با صابران و استقامت‌ورزان است. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
دعوت به نماز، دعوت به زيباترين جلوه‌هاي زندگي است، زيرا نماز، فصلي از زندگي است كه در آن انسان در برابر آفريننده و دارنده‌ همه‌ نيكي ها و زيبائي ها، به عرض نيازي عاشقانه ميپردازد و بر عيار زيبائي و نيكي روان و دل خويش ميافزايد. اين حجم عظيم و زبان مؤثرِ توصيه به ذكر و نماز در قرآن و حديث، نشانه‌ي همين ويژگي در دعوت به نماز است. بندگان صالح و نيكوكار خداوند بايد اين را درسي براي خود بدانند و به نماز دعوت كنند. مسئولان مؤمن در نظام اسلامي بايد امكانات گسترده‌ي خود را در خدمت اين دعوت بگذارند. روحاني، معلّم، مربّي، مدير و مسئول در همه جا مخاطبان و دائره‌ نفوذ خود را به اين سو بكشانند و از آنان دعوت‌كننده به خدا و نماز بسازند.
شما برگزاركنندگان اين گردهمائي ساليانه بويژه عالم مجاهد و با اخلاص حجة‌الاسلام آقاي قرائتي، اين توفيق بزرگ الهي را قدر بدانيد و بر اين خط مستقيم پاي بفشاريد و بدانيد -و مي‌دانيد- كه خدا با صابران و استقامت‌ورزان است.
والسلام عليكم و رحمة‌الله سيّدعلي خامنه‌اي


| شناسه مطلب: 72365




رهبرانقلاب نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران