بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج

بارگذاری متن 1500 جلد کتاب در کتابخانه تخصصی حج

مدیر مسؤول پایگاه اطلاع‌رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری از بارگذاری متن هزار و 583 جلد کتاب در حوزه حج و عتبات در کتابخانه تخصصی حج خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به محتواي پايگاه تخصصي حج و زيارت اظهار كرد: اين پايگاه اطلاعات و آموزش‌هايي در زمينه اماكن مقدسه و متبركه به مخاطبان ارائه مي‌دهد كه براي آنها در سفرهاي زيارتي مفيد است.
وي خاطرنشان كرد: كتابخانه تخصصي حج از جمله ظرفيت‌هاي موجود در اين حوزه است كه مجموعه‌اي از كتب الكترونيكي و مقالات را شامل مي‌شود كه براي زائران عتبات و محققان بسيار مفيد است و اطلاعاتي در زمينه حج و عتبات در آن ارائه مي‌شود.
مدير مسؤول پايگاه اطلاع‌رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به تعداد كتاب‌‌هاي كتابخانه تخصصي حج گفت: متن هزار و 538 جلد كتاب در حوزه حج و زيارت در اين كتابخانه وجود دارد كه برخي از فرمت‌هاي آنها را مي‌توان در تلفن همراه استفاده كرد.
وي عنوان كرد: در بخش اماكن اين پايگاه 10 شهر وجود دارد كه با انتخاب هر يك از آنها اطلاعاتي در زمينه اماكن مذهبي اين بخش ارائه مي‌شود و اماكن زيارتي و بزرگان مدفون را نشان مي‌دهد.
بركت رضايي با اشاره به توليد 12 عنوان نرم‌افزار گفت: از جمله اين نرم‌افزارها مي‌توان به كتابخانه جامع حج، كتابخانه زائر، همراه زائر، كتابخانه اعتقادات و پاسخ به شبهات، كتابخانه اسرار و معارف حج و... اشاره كرد كه همه اين نرم افزارها امكان ذخيره‌سازي دارد.
وي خاطرنشان كرد: در بخش پاسخ به شبهات پرسش‌هايي همراه پاسخ‌هاي آنها بر اساس آيات و روايات ذكر شده است و در بخش دانشنامه آزاد مدخل‌هاي تخصصي در زمينه حج و زيارت به مخاطبان ارائه مي‌شود.
براي مشاهده وبگاه كتابخانه تخصصي حج و زيارت اينجا را كليك كنيد.




نظرات کاربران