زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است

زائران چینی در حرم امام اول شیعیان: حضرت علی(ع) نماد عدالت و انسانیت است

نماینده کاروان زائران چینی گفت: مسلمانان چین همگی دوستدار حضرت علی(ع) هستند و او را نماد عدالت و انسانیت می‌دانند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،چند تن زائر مسلمان چيني از مذاهب مختلف اسلامي طي حضور در نجف اشرف به زيارت حرم مطهر امام علي(ع) مشرف شدند و با مسئولين آستان ديدار و گفتگو كردند.
أيوب جين به نمايندگي از كاروان زائران چيني طي مصاحبه اي ضمن ابراز خرسندي از حضور در نجف اشرف اظهار داشت: مسلمانان چين همگي دوستدار حضرت علي(ع) هستند و او را نماد عدالت و انسانيت مي‌دانند و همگي آرزو دارند به زيارت حرمش بيايند، وخداوند منان را كه به ما توفيق زيارت حضرت علي(ع) را عنايت كرده شاكريم.
حضور رهبر طريقت قادريه در حرم امام اول شيعيان
رهبر طريقت قادريه به همراه چند تن از روحانيون سني عراقي به زيارت بارگاه مطهر علوي مشرف شدند و با مسئولين آستان ديدار و گفتگو كردند.
«بدر الشيخ معتصم»" رهبر طريقت قادريه كه از جمله طريقت‌هاي تصوف اهل سنت مي باشند به همراه چند تن از روحانيون سني اين مذهب صوفي به زيارت بارگاه مطهر علوي مشرف شدند و با مسئولين آستان ديدار وگفتگو كردند.
شيخ معتصم رهبر طريقت قادريه عراق طى مصاحبه اي اظهار داشت: به همراه چند تن از روحانيون وبزرگان طريقت قادريه به زيارت حرم امام علي (ع) مشرف شديم وبه منظور انجام هماهنگي هاي لازم بابت مشرف شدن ساير پيروان اين طريقت در عراق وتركيه با مسئولين حرم مطهر گفتگو كرديم.
گفتني است قادريان از پيروان شيخ عبدالقادر گيلاني (وفات ۵۶۱ ق)، ملقب به قطب الاعظم، هستند.
پيروان اين مكتب به وحدت وجودي معتقد هستند و به محبت و خدمت شهرت دارند. اگرچه در اصل از بين حنبلي‌ها برخاسته‌اند، تا حدود زيادي اهل تسامح بودند. در اين طريقت به حفظ سنت و شعائر تأكيد مي‌شود.




نظرات کاربران