افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج

افزایش محدودیت‌ها برای اعزام ازبکستانی به حج

دولت ازبکستان قانون جدیدی را تصویب کرده است که بر اساس آن هر فرد تنها یک بار برای مراسم حج به سرزمین وحی اعزام خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از «Dünya Bülteni»؛ ازبكستان محدوديت‌هاي تازه‌اي را براي اعزام شهروندان اين كشور به مراسم حج اعمال كرده است. بر اساس قانون جديد تنها كساني مي‌توانند به سرزمين وحي اعزام شوند كه تا كنون به هيچ وجه تجربه حضور در مراسم حج را نداشته باشند.
همچنين در قانون جديد، مطلوب بودن وضعيت مالي نيز يكي از شرايط اعزام به مراسم حج اعلام شده است.
اين در حالي است كه پيش از تصويب اين قانون هر يك از حجاج ازبكستاني پس از گذشت ۵ سال به طور مجدد مي‌توانستند براي مراسم حج اقدام كنند.
يادآور مي‌شود؛ ‌در روزهاي گذشته كشور تاجيكستان نيز اعلام كرده بود از اعزام افراد كم درآمد به سرزمين وحي جلوگيري خواهد كرد.
منبع: ايكنا


| شناسه مطلب: 72617




حج تمتع ازبكستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران