کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی

کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: به برگزیدگان دوره های آموزش مجازی دو درس پیرامون عاشورا و آداب و احکام زیارت به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك،حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي؛رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: به منظور آماده سازي معنوي و آشنايي بيشتر زائرين با قيام عاشورا و آداب و احكام زيارت، اين ستاد اقدام به راه اندازي آموزش مجازي ويژه زائرين اصلي و ذخيره نموده است.
حجت الاسلام والمسلمين فقيهي گفت: زائرين اصلي و ذخيره پس از نهايي كردن ثبت نام در سايت لبيك، با مراجعه به پروفايل خود در سامانه جامع عتبات و ورود به سامانه آموزش مجازي مي توانند در اين دوره ها شركت كنند.
وي افزود: متقاضيان شركت در اين دوره ها بايد دو درس گفتاري پيرامون عاشورا و آداب و احكام زيارت را مطالعه و به سوالات هر بخش پاسخ دهند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: هر كدام از زائرين به صورت جداگانه مي توانند وارد سامانه آموزش مجازي شده و در اين دوره ها شركت كنند.
بگفته وي ، برگزيدگان به قيد قرعه كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و هداياي نفيس دريافت خواهند كرد.
فقيهي گفت: زائرين دانشگاهي تا دهم اسفند ماه فرصت دارند در دوره هاي مذكور شركت كرده و گواهينامه نهايي پايان دوره و مشخصات خود را دريافت و به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال كنند.




نظرات کاربران