هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد

هتل‌های دانشگاهیان در عتبات عالیات توسط مسئولان ستاد بازدید شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه نمایندگان ستاد از هتل‌های محل اقامت دانشگاهیان در هجدهمین دوره در شهرهای کربلا ، نجف و کاظمین بازدید و وضعیت خدمت رسانی هتل ها را بررسی کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه اطلاع رساني لبيك،حجت الاسلام سيد محمد رضا فقيهي؛ رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان به همراه نمايندگان ستاد، از هتل‌هاي محل اقامت دانشگاهيان در هجدهمين دوره در شهرهاي كربلا ، نجف و كاظمين بازديد و وضعيت خدمت رساني هتل ها را بررسي كردند.
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در برنامه سفرش به عراق،از هتل هاي زائرين زميني و هوايي در نجف اشرف بازديد به عمل آورد و پس از بازديد از هتل هاي نجف و بررسي خدمات رفاهي آن، اين شهر مقدس را به مقصد كربلاي معلي ترك كرد.
وي در كربلاي معلي ضمن حضور در هتل هاي در نظر گرفته شده براي دانشگاهيان و انجام مذاكرات براي ارتقا خدمات رفاهي با مسئولين عراقي مجري عتبات دانشگاهيان ،از چند مجموعه براي راه اندازي سفرهاي ارزان قيمت نيز بازديد نمود.
در ادامه،حجت الاسلام فقيهي، از هتل ها و اماكن تاريخي-مذهبي شهر كاظمين بازديد و مقرر شد طرح افزايش مدت زمان اقامت زائران دانشگاهي كشورمان در كاظمين و همچنين بازديد از مسجد تاريخي براثا، به مسئولين عتبات پيشنهاد و مورد بررسي قرار بگيرد.
گفتني است؛ اين هتل‌ها براساس امكانات موجود در عراق، از بهترين هتل هاي موجود انتخاب شده و در درجه الف عراق رده بندي شده اند.
در هر دوره سازمان حج و زيارت و شركت شمسا كه مجري سفرهاي زيارتي ايرانيان به كشور عراق هستند، تلاش مي كنند تا بهترين امكانات را به دانشگاهيان اختصاص دهند.
هجدهمين دوره عتبات دانشگاهيان از اول بهمن ماه سال جاري آغاز مي گردد.


| شناسه مطلب: 72772




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران