گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود

گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بعد از ساخت به کربلا انتقال داده می شود

فرماندار جیرفت گفت: گنبد بارگاه ملکوتی امام حسین (ع)در کرمان به دست مردم ساخته که بعد از ساخت به کربلا انتقال داده و نصب می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، احمد اميني روش فرماندار شهرستان جيرفت در جلسه پيگيري امورات دفتر عتبات عاليات كه با حضور سردار بحراسماني نماينده ستاد عتبات عاليات استان كرمان برگزار شد، گفت: كمك به عتبات عاليات عاملي مهم در راستاي حفظ شعائر ديني، اسلامي و اعتقادي است.
وي افزود: عتبات عاليات شهرستان جيرفت اقدامات خوبي را انجام داده است و كمك به عتبات عاليات و توجه به بازسازي و آباداني حرم ائمه اطهار ضروري و ثواب آن موجب سعادت اخروي و دنيوي مي شود.
اميني روش با اشاره به لزوم مشاركت و همكاري مردم در راستاي بازسازي عتبات عاليات تصريح كرد: در راستاي بازسازي عتبات عاليات بايد از مردم نيز بهره گرفت و اين كار خداپسندانه را با پشتوانه مردم به انجام رساند.
احمداميني روش افزود:گنبد بارگاه ملكوتي امام حسين (ع) دركرمان به دست مردم ساخته مي شود داراي سي وسه هزار مفصل اتصال است كه بعداز ساخت به كربلا انتقال داده ونصب مي شود.
وي با اشاره به اينكه دشمنان قسم خورده ما از كوچكترين اختلافات حداكثر استفاده را مي برند اظهار كرد:از اتفاقات گذشته بايستي درس بگيريم وازاختلافات پرهيز كنيم.
همچنين حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جيرفت ،عشق وعلاقه مردم جيرفت را نسبت به امام حسين(ع) مثال زدني توصيف كرد وافزود: دربحث عتبات بايست كار فرهنگي درجامعه صورت گيرد ودر اين راستا مدارس ودانشگاه ها در دستور كار هستند.
سرداربحراسماني، نماينده ستاد عتبات عاليات استان كرمان نيز اظهار كرد: عاشقان امام حسين(ع) در كرمان تمام تلاش خود را در راستاي ساخت گنبد آن امام بزرگ بكار مي گيرند.
باشگاه خبرنگاران جوان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران