تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف

تعبیر جالب وزیرخارجه عراق از شهر نجف

ابراهیم جعفری، وزیر امور خارجه عراق در تشرف به حرم امام علی(ع) تصریح کرد: نجف اشرف به مثابه ریه‌ای است که همه عراق و امت اسلام به وسیله آن نفس می‌کشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري ميزاب؛ ابراهيم جعفري وزير امور خارجه عراق با همراهي علي عامري رئيس بخش روابط عمومي آستان علوي، به زيارت حرم مطهر امام علي(ع) مشرف شد.
وي در اين زيارت ضمن تقدير از خدمات ارائه شده از سوي آستان مقدس علوي(ع) تصريح كرد: تغييرات ملموسي در بخش عمراني در همه قسمت‌هاي آستان ديده مي‌شود كه اين بيانگر جديت مسئولين در ارائه بهترين خدمات به زائران است.
وي با بيان اين كه نجف اشرف به مثابه ريه‌اي است كه همه عراق و همه فرزندان جهان اسلام به وسيله آن نفس مي‌كشند، تاكيد كرد: امام علي(ع) تنها مربوط به شيعيان و مسلمانان نيست بلكه از آن همه بشريت است.


| شناسه مطلب: 72847




نجف وزير جعفري



مطالب مرتبط

نظرات کاربران