زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند

زائران حج 97 تکمیل اطلاعات را به روزهای پایانی موکول نکنند

سرپرست دفتر ریاست ، روابط عمومی و بین الملل سازمان حج و زیارت با اعلام آغاز مرحله تکمیل اطلاعات زائران حج سال 97 ، از آنان خواست برای حضور در همه مراحل این سفر روحانی آمادگی داشته باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج و زيارت وحيد اسكندري ضمن تبريك توفيق تشرف هموطنان زائر به حج سال 97 در اين باره گفت: مرحله تكميل اطلاعات زائران متقاضي تشرف به حج 97 از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و هموطناني كه فيش واريزي وديعه تشرف به حج را تا تاريخ ۳۰ آبان ۱۳۸۵ در اختيار دارند، مي توانند با مراجعه به سامانه اينترنتي http://reserve.haj.ir اطلاعات اوليه خود را كامل كنند.
اسكندري افزود: بديهي است پس از تكميل اطلاعات اوليه زائران، مرحله معاينات پزشكي و سپس معرفي به كاروانها آغاز خواهد شد كه هموطنان زائر بايد براي اين مراحل آمادگي كامل را داشته باشند.
وي از علاقمندان به تشرف در سال ۹۷ خواست براي اطلاع از پيام ها و دستورالعمل هاي سازمان حج و زيارت و برنامه هاي قبل از سفر معنوي حج، پس از تكميل اطلاعات در سامانه، عصو كانال ارتباطي با زائران حج سال 1397 به نشاني t.me/haj1397 شوند.
اسكندري اعلام كرد: به اين منظور كانالي ويژه زائران حج سال 97 راه اندازي شده كه همه اطلاعيه ها، پيام ها و دستورالعمل ها در آن منتشر خواهد شد و زائران عزيز مي توانند با مراجعه به اين كانال از تازه ترين اخبار سفر معنوي حج مطلع شوند.
سرپرست دفتر رياست، روابط عمومي و بين الملل سازمان حج و زيارت از دارندگان فيش وديعه گذاري با تاريخ ياد شده خواست؛ مرحله تكميل اطلاعات را كه از روز چهارشنبه آغاز شده به روزهاي پاياني موكول نكنند تا مسير برنامه ريزي براي عزيمت ايشان حج ۹۷ تسريع گردد.
وي در خاتمه انجام حجي مقبول و عزتمندانه را براي كليه حجاج سال آتي خواستار شد.


| شناسه مطلب: 73013




حج 97



نظرات کاربران