زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند

زائران ایرانی دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کردند

زائران ایرانی حرم امام حسین (ع) به یاد امام زمان (عج) دعای پرفیض ندبه را در خیمه گاه حسینی زمزمه کرده و در فراغ مولای خود اشک ریختند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، عاشقان ايراني امام زمان (عج) صبح امروز با حضور در خيمه گاه حسيني در فراغ مولاي خود ندبه خواني كردند.
دعاي نُدبه از دعاهاي بسيار مشهوري است كه از امام صادق(ع) نقل شده و مستحب است در چهار عيد فطر، قربان، غدير و جمعه خوانده شود؛ اين دعا را علي بن طاووس در كتاب اقبال الاعمال ذكر كرده است و شيعيان اين دعا را بيشتر در صبح‌هاي جمعه قبل از طلوع آفتاب، در فراق امام زمان (عج) مي‌خوانند.
اين دعا با حمد و ثناي الهي و درود بر پيامبر(ص) و آل او آغاز مي‌گردد، سپس حكمت برگزيده شدن انبياء و اولياء و اينكه آنها مورد قبول خداوند بوده‌اند بيان شده است و به مهمترين فراز زندگي هر يك از پيامبران اولوالعزم و پيش از آنان حضرت آدم اشاره شده است.
مراسم دعاي پرفيض ندبه اين هفته با مداحي حاج حسن نادري مداح اعزامي بعثه مقام معظم رهبري و مداح ستادعتبات دانشگاهي بعد از نماز صبح در خيمه گاه حسيني برگزار شد.


| شناسه مطلب: 73038




ندبه دعا خيمه گاه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران