عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

عربستان گشودن حریم هوایی خود به روی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

اداره هواپیمایی عربستان سعودی اخبار منتشر شده مبنی بر اجازه این کشور به رژیم صهیونیستی برای استفاده از حریم هوایی عربستان را تکذیب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، عربستان سعودي به انتشار اخبار در خصوص اجازه اين كشور به هواپيماهاي رژيم صهيونيستي به منظور استفاده از آسمان خود واكنش نشان داد.
اداره حمل و نقل هوايي عربستان سعودي شامگاه چهارشنبه اخبار منتشر شده مبني بر اجازه اين كشور به رژيم صهيونيستي براي استفاده از حريم هوايي عربستان را تكذيب كرد.
به گزارش شبكه العربيه، اين اداره مدعي شد كه عربستان سعودي به هيچ يك از خطوط هواپيمايي هند و اسرائيل براي استفاده از آسمان عربستان اجازه نداده است.
روزنامه صهيونيستي «هاآرتص» امروز به نقل از منابعي در صنعت هواپيمايي اسرائيل گزارش كرد كه عربستان سعودي اجازه عبور از حريم هوايي خود را به خط پروازي جديد «ايراينديا» هند به مقصد فلسطين اشغالي صادر كرده است.
حدود 70 سال، حريم هوايي عربستان سعودي نه تنها به روي پروازهاي اسرائيلي بلكه به روي تمام پروازها به سمت اراضي اشغالي فلسطين بسته بود. در دهه‌هاي اخير تنها دو پرواز مستقيما از عربستان به اسرائيل رفته است: هواپيماي «جرج بوش» رئيس‌جمهور اسبق آمريكا و پس از آن نيز هواپيماي «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور كنوني آمريكا.
هاآرتص صدور اين مجوز را «اولين نشانه علني گرم شدن روابط ميان عربستان و اسرائيل» توصيف كرده است.
العالم


| شناسه مطلب: 73304




عربستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران