برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند

برگزیدگان جایزه علمی رضوی تقدیر شدند

با حضور استاندار خراسان رضوی از 39 چهره برجسته علمی و دانشگاهی، در قالب مراسم جایزه علمی رضوی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، علي‌رضا رشيديان در اين مراسم گفت: افتخار و هويت ملت‌ها و توسعه جامعه به وجود فرهيختگان، دانشمندان و عالمان آن‌ها است.
وي افزود: يك ملت وقتي پيشرفت مي‌كند كه پايه‌هاي علم و دانش در آن قوت و توسعه يابد و ملت قدردان فرهيختگان و دانشمندان خود و تلاش‌هاي آنان باشد.
استاندار خراسان رضوي اظهار كرد: به‌طورقطع كشوري كه داراي چهره‌هاي بسيار برجسته علمي است و هويت جامعه خود را مديون اين چهره‌هاست براي تداوم هويت خود و نيفتادن در دامان بي‌هويتي و سرگشتگي بايد علم و دانش را و بزرگان و عالمان خود را ارج نهاده و دانشمندان خود را به‌عنوان الگوهايي شاخص به جامعه معرفي كند.
رشيديان ادامه داد: اين رويداد مهم فرصت مباركي است تا تمامي كساني كه مايه افتخار اين ملك و ملت هستند، به جامعه معرفي شوند.
وي بابيان اينكه انقلاب اسلامي با خودباوري و ايمان به خدا شروع شد و با تأييد و تأكيد بر ارزش‌هاي ديني به رهبري امام خميني (ره) شكل و قوت گرفت، گفت: خواسته‌هاي اين ملت عزت و عدالت، استقلال، آزادي، توسعه و پيشرفت است و در سايه اين خواست و رهبري‌هاي مدبرانه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي)، امروز به پيشرفت‌هاي بسياري دست‌يافته و اين روند ادامه خواهد داشت.
استاندار خراسان رضوي افزود: زماني 35 هزار كارشناس خارجي در صنايع كشور از حوزه نفت و گاز تا كارخانجات فرآورده‌هاي غذايي حتي نظامي حضور داشتند، چنانكه فقط در حوزه نظامي 40 هزار مستشار بودند. اما انقلاب اسلامي اين عزت و توان را به ملت داد كه خود را شناخته و باور كنند.
رشيديان گفت: شعار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي امام (ره) مبني بر اينكه "ما مي‌توانيم" انگيزه‌اي شد براي حركت اين ملت كه تا امروز باقوت ادامه دارد.
گفتني است؛ همچنين در اين مراسم از 2 شركت فناور برتر استان، سه دانشگاه برگزيده بر اساس رتبه‌بندي‌هاي جهاني شامل دانشگاه فردوسي مشهد، دانشگاه علوم پزشكي مشهد و دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، 2 دانشگاه به دليل برخورداري از رشد شتابان علمي شامل دانشگاه پيام نور مشهد و دانشگاه حكيم سبزواري تقدير شد.


| شناسه مطلب: 73377







نظرات کاربران