ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی

ارائه مشاوره طب المعصومین به زائران حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه پرسمان دینی با محوریت «طب المعصومین (ع)» در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد جلال حسيني اظهار داشت: برنامه طباطبائي (ع) چندين سال است كه در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود و تاكنون مخاطبان زيادي هم داشته است.
وي با تأكيد بر اينكه براي بهره‌مندي بيشتر زائران و مجاوران اين برنامه به‌صورت پيوسته در حرم رضوي برگزار مي‌شود، تصريح كرد: در يك ماه گذشته اين برنامه به‌صورت پيوسته جمعه‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق دارالهدايه برگزارشده است و تا پايان سال ادامه خواهد داشت.
معاون تبليغات اسلامي آستان قدس رضوي عنوان كرد: اين برنامه با حضور حجج‌الاسلام والمسلمين سيد حسن ضيائي، انتصاري و مهدوي نيا برگزار مي‌شود.
وي اظهار كرد: در نيم ساعت ابتدايي اين برنامه، مباحث مربوطه تبيين و در ادامه، جلسه به‌صورت پرسش و پاسخي ادامه خواهد داشت و همين امر سبب شده تا مخاطبان زيادي اين برنامه را دنبال كنند.
حسيني با اشاره به اينكه در هر برنامه طب‌المعصومين ميانگين بيش از 500 نفر شركت مي‌كنند، عنوان كرد: با توجه به اينكه برخي از زائران در روز جمعه در مشهد مقدس حضور ندارند، لذا در مدرسه پريزاد واحدي به نام «طب المعصومين (ع)» راه‌اندازي شد تا زائران به‌راحتي بتوانند با مراجعه به اين واحد از مشاوره آن بهره‌مند شوند.


| شناسه مطلب: 87238




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران