قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است

قلم و بیان بزرگترین و بُرنده‌ترین سلاح در جنگ نرم است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در گردهمایی دانشجویی در کربلا گفت: باور به ولایت تکوینی و تشریعی امام معصوم و شاهد بودن امام از مولفه‌های معرفت و قلم وبیان از بزرگترین وبرنده ترین سلاح در جنگ نرم است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در نهمين گردهمايي دانشجويي كه با حضور بيش از ۳۰۰ نفر از دانشجويان دانشگاه‌هاي كشور برگزار شد، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق ميزان پاداش زيارت را معرفت نسبت به امام (ع) دانست و باور به ولايت تكويني و تشريعي امام و همچنين شاهد ناظر بودن امام را از مولفه‌هاي معرفت برشمرد و قلم و بيان را بزرگترين وبرنده ترين سلاح در جنگ نرم خواند.
حجت الاسلام نجفي روحاني با اشاره به زبان قال و حال و استعداد گفت : زيارت با زبان حال صادق تر از زبان قال است ؛ زيرا زبان قال فقط با لفظ سر وكار دارد اما زبان حال از دل نشأت مي گيرد و به انسان حال خوشي دست مي دهد آن گاه كه قطرات اشك همانند شكل قلب بر گونه‌ها جاري مي شود و گريه براي سيد الشهداء اجر وپاداش زيادي دارد.
وي افزود: زبان استعداد فوق زبان حال است مثلاً انساني كه عطش و تشنگي شديد دارد هيچگاه تشنگي را از ياد نمي برد ، چون علم حضوري دارد و در علم حضوري خطا و نسيان را ندارد.
مسئول دفتر نمايندگي بعثه درعراق، سفر زيارت كربلا را فرصتي بي نظير عنوان كرد و گفت: اين فرصت ها زود گذر است وبايد بيشترين استفاده را از آن نمود وتوشه اي براي زندگي برداشت .
وي قلم و بيان را بزرگترين و برنده ترين سلاح در جنگ نرم دانست و افزود: كاري كه قلم و بيان انجام مي دهد هيچ سلاحي نمي تواند انجام دهد و از اين سلاح كه در اختيار داريد خوب استفاده كنيد.




نظرات کاربران