دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی

دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری با آیت الله مدرسی

در دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله سید محمدتقی مدرسی ، پیرامون مسائل فکری و فرهنگی گفتگو شد و بردفاع از حریم فقه و فقاهت بعنوان یک رسالت همگانی تاکید گردید.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، در اين ديدار آيت الله مدرسي با مهم خواندن مسائل معرفتي و معنوي براي زائرين عتبات عاليات اظهار داشت : امروز دشمنان به دنبال تضعيف روحانيت هستند و بايد همه ما از حريم حوزه هاي علميه و فقه و فقاهت دفاع كنيم.
وي افزود: در طول تاريخ نقش مرجعيت براي دفاع از كشور و اسلام هميشه مهم بوده است.
وي با تأكيد بر لزوم انسجام و وحدت مسلمانان و بيان خاطراتي خاطرنشان ساخت : ما در شرايط حساسي به سر مي بريم كه بايد دقيق آن را بشناسيم و اجازه ندهيم دشمنان به جوامع مسلمانان آسيبي برسانند.
در ابتداي اين ديدار مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري نيز با ارائه گزارشي از فعاليت هاي فرهنگي بعثه در عراق گفت: تلاش بر آن داريم كه زائرين بتوانند حداكثر استفاده معنوي و معرفتي را از اين سفر ببرند.
وي با تاكيد بر اينكه نظم و انضباط و برنامه ريزي جامعي صورت گرفته است، افزود: روزانه پنج برنامه در كربلا براي زائرين در حرم هاي مطهر و خيمه گاه براي دانشجويان و مديران و روحانيون برگزار ميگردد.
گفتني است در اين ديدار حجج اسلام بهجتي و رجايي خراساني و تني چند از اعضاي بعثه رهبري نيز حضور داشتند.




نظرات کاربران