برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس

برگزاری نخستین رالی حرم تا حرم در مشهد مقدس

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی از نخستین رالی گردشگری خانوادگی از حرم حضرت امام رضا (ع) تا حرم حضرت امام حسین (ع) خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج از مشهد مقدس، مهدي فروزان در نشست هماهنگي برگزاري رالي افزود: اين اتومبيل‌راني باهدف ترويج فرهنگ گردشگري توأم با معنويت توسط ورزشكاران خودرو سوار كشور انجام مي‌شود.
وي اظهار كرد: در اين اتومبيل‌راني 50 تا 68 دستگاه خودرو سواري به‌صورت هم‌زمان مسير سه هزار كيلومتري مشهد تا كربلا را مي‌پيمايند.
وي گفت: كانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران مسئوليت هدايت، پذيرايي و تأمين امكانات رفاهي شركت‌كنندگان در اين رالي را در طول مسير بر عهده دارد.
فروزان مبلغ پرداختي از سوي هر فرد شركت‌كننده در اين رالي را 2 ميليون ريال ذكر كرد و افزود: مهلت ثبت‌نام در سامانه مربوطه تا سه‌شنبه اول اسفندماه است.
وي اظهار كرد: كلاس‌هاي توجيهي و آموزشي به‌ويژه نقشه‌خواني نيز براي شركت‌كنندگان در اين رالي سوم اسفندماه از سوي كانون جهانگردي و اتومبيل‌راني جمهوري اسلامي برگزار مي‌شود.
وي گفت: شركت‌كنندگان در رالي مزبور چهارم اسفندماه در زيرگذر حرم مطهر رضوي گرد هم مي‌آيند و پرچم متبرك حضرت امام رضا (ع) به هر يك از سرپرست‌ها براي حمل آن در طول مسير اهدا مي‌شود.
فروزان افزود: اتومبيل‌رانان مزبور سفر خود را از بوستان وحدت در بولوار ولايت مشهد آغاز مي‌كنند و در روز نخست 676 كيلومتر مسير مشهد تا سمنان، روز دوم 535 كيلومتر مسير سمنان تا بروجرد و روزهاي بعد به ترتيب 365 كيلومتر مسير بروجرد تا ايلام و 365 كيلومتر مسير مرز مهران تا كربلا را مي‌پيمايند.
وي اظهار كرد: شركت‌كنندگان در طول مسير با هدايت كانون جهانگردي و اتومبيل‌راني جمهوري اسلامي از جاذبه‌هاي طبيعي و گردشگري هر شهر ديدن مي‌كنند.
وي گفت: اين رالي به‌صورت مسابقه برگزار مي‌شود و سه نفر نخست كه به كربلا برسند، به‌عنوان برندگان رالي اعلام مي‌شوند.
وي اظهار اميدواري كرد با برگزاري اين رالي گام‌هاي مؤثر براي ارتباط بيشتر بين 2 كشور ايران و عراق برداشته شود.


| شناسه مطلب: 87292




مشهد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران